Navigation

Registreren

Uw online huurdersportaal ‘Mijn WYwonen’ staat voor u klaar. 

Wat kunt u doen via dit portaal? 

  • Een reparatieverzoek doorgeven.
  • Informatie over uw huurcontract inzien.
  • Betalingsgegevens bekijken en een wijziging aanvragen.
  • Overlast melden.
  • De huur opzeggen. 
  • En nog veel meer.  

Dit kan allemaal online en op het voor u gewenste moment. Zo regelt u uw woonzaken snel! 

Geboortedatum en e-mailadres voor aanmaken account 

Om ‘Mijn WYwonen’ te gaan gebruiken, maakt u de eerste keer een account aan. Dit kan door rechtsboven op deze pagina Mijn WYwonen aan te klikken of op deze link te klikken. Vervolgens klikt u bij het inlogscherm van ‘Mijn WYwonen’ rechts op de tekst Maak een account. U wordt gevraagd om uw geboortedatum en e-mailadres in te vullen. Zo activeert u uw account bij ‘Mijn WYwonen’. Na het aanvragen ontvangt u binnen enkele ogenblikken uw inloggegevens op het opgegeven e-mailadres. Hiermee kunt u daarna inloggen. 

Wilt u inloggen maar heeft u nog geen e-mailadres? 

Als u nog geen e-mailadres heeft of u heeft dit e-mailadres nog niet aan ons doorgegeven, neemt u dan contact op met onze medewerkers Klantcontact via onderstaand telefoonnummer. Dit e-mailadres moeten wij in het systeem zetten, zodat u zich kunt registreren. Belangrijk: op het moment dat u gebruik maakt van ‘Mijn WYwonen’ ontvangt u ook alle andere post van WYwonen via de mail. 

Heeft u nu toch al een vraag? Belt u ons dan gerust. Wij zijn op werkdagen telefonisch bereikbaar van 08.00 tot 16.30 uur op telefoonnummer (071) 331 50 00. Wij helpen u dan graag.