Registreren
Uw online huurdersportaal ‘Mijn WYwonen’ staat voor u klaar.
Wat kunt u doen via dit portaal?
- Een reparatieverzoek doorgeven.
- Informatie over uw huurcontract inzien.
- Betalingsgegevens bekijken en een wijziging aanvragen.
- Overlast melden.
- De huur opzeggen.
- En nog veel meer.
Dit kan allemaal online en op het voor u gewenste moment. Zo regelt u uw woonzaken snel!
Geboortedatum en e-mailadres voor aanmaken account
Om ‘Mijn WYwonen’ te gaan gebruiken, maakt u de eerste keer een account aan. Dit kan door rechtsboven op deze pagina Mijn WYwonen aan te klikken of op deze link te klikken. Vervolgens klikt u bij het inlogscherm van ‘Mijn WYwonen’ rechts op de tekst Maak een account. U wordt gevraagd om uw geboortedatum en e-mailadres in te vullen. Zo activeert u uw account bij ‘Mijn WYwonen’. Na het aanvragen ontvangt u binnen enkele ogenblikken uw inloggegevens op het opgegeven e-mailadres. Hiermee kunt u daarna inloggen.
Wilt u inloggen maar heeft u nog geen e-mailadres?
Als u nog geen e-mailadres heeft of u heeft dit e-mailadres nog niet aan ons doorgegeven, neemt u dan contact op met onze medewerkers Klantcontact via onderstaand telefoonnummer. Dit e-mailadres moeten wij in het systeem zetten, zodat u zich kunt registreren. Belangrijk: op het moment dat u gebruik maakt van ‘Mijn WYwonen’ ontvangt u ook alle andere post van WYwonen via de mail.
Heeft u nu toch al een vraag? Belt u ons dan gerust. Wij zijn op werkdagen telefonisch bereikbaar van 08.00 tot 16.30 uur op telefoonnummer (071) 331 50 00. Wij helpen u dan graag.