
Ik heb een klacht
U woont graag in een prettige en goed onderhouden woning. En u wordt graag snel en goed geholpen. Dat begrijpen wij. Daar doen wij ook onze uiterste best voor. Maar natuurlijk kan er altijd iets mis gaan. Met een klacht laat u ons weten dat u ontevreden bent. Bent u niet tevreden? Laat het ons dan weten. Wij lossen het graag op.
Gaat het bijvoorbeeld om een reparatie of onderhoud dat niet goed is uitgevoerd?
Neem dan contact op met onze reparatielijn. Na een gesprek kan er vaak al veel opgelost worden. Ervaart u een probleem met een medewerker? Ga dan nog een keer in gesprek om de problemen op te lossen.
Een klacht? Wend u tot onze klachtencoördinator
Is uw reparatieverzoek na herhaalde meldingen en werkzaamheden niet opgelost? Of bent u ontevreden over de wijze waarop u behandeld bent en komt u er samen niet uit? Dan kunt u een klacht indienen via onderstaand klachtenformulier.
Om uw klacht in behandeling te nemen, gaan we er vanuit dat u daarover al contact heeft gehad met de verantwoordelijke medewerker(s) en dit niet tot een oplossing heeft geleid. Omschrijf uw klacht zo duidelijk en volledig mogelijk. Onze klachtencoördinator onderzoekt de klacht en probeert het probleem zo goed en snel mogelijk op te lossen.